Färga håret

Ja nu sitter man med hårfärg i håret. Ringde till Loreal bara för att det skulle bli rätt.
Använder Colour experte 9,0 vilket jag gjorde sist med, men då blev jag inte nöjd. Ringde dit nu och så fick jag tips.
Skulle använda Casting cream gloss 903 föst i endast det färgade håret. EÄr nämligen så att använder jag inte det rikerar jag att få gröna skiftningar och vem vill ha det?
Så nu blev det blekta håret mer guldtonat så nu sitter jag med den andra hårfärgen. Ska ha den i 15 minuter på utväxten sen 10 minuter i hela. Självklart blir det slingor med.

Nästa gång ska jag nog använda Casting cream gloss bara, inehåller ingen ammoniak, så det är mycket bättre för håret. Men fattade det som att det skulle vara mer som en toning, men det är iaf bättre för håret:)

Återkommer med resultat!:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0