Beslutsångerst!!

Jaha där gick mina funderingar i kras. Ska ut imorgon och tänkte att jag skulle ha mina svart pumps jag köpte nere i Frankrike i somras. Dock hade den ena klacken gått av, men man fick med sig nya. Lätt som en plätt tänkte jag, men måste säga omöjligt. Det går verkligen inte att få ut metallpiggen som sitter i den andra klacken.

Slutade med beslutsångerst då jag redan tänkt ut vad jag skulle ha på mig och allt. Istället får jag ha mina låga mockaboots, inte så festligt kanske? Hur som helst skor måste man ha på fötterna så fick bli dem. Sen ska jag ha min älskade tröja från Frankrike. Den e skithäftig.




Den e supercool! Dock måste jag ha en längre tröja under för den e lite för kort för min smak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta mer bider på dej.. du är så jävla snygg

2008-10-30 @ 18:41:25

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0