Smyckesböcker

Idag var jag ute och gick och så tänkte jag att jag kunde svänga förbi biblioteket. Hittade tre smyckesböcker jag tänkte att jag ska recensera sen. Ska prova på lite ifrån böckerna med:)
Nu när jag ändå bara är hemma om daganra så har jag lite tid på mig att prova på. Man kan ju alltid göra och sen plocka upp om det skulle vara så:P

Böckerna jag lånade heter:
◊ Pärlor, personligt & handgjort- Elizabeth Bower
◊Pärltekniknik, Så skapar du egna smycken- Sara Withers & Stephanie Burnham
◊Pärlor till pynt & prydnad- Gitte Schou Hansen

Har någon tips på andra böcker?


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va roligt! Jag vill gärna läsa recensioner av böckerna sen.

2008-11-27 @ 11:06:34
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hej!



Bra böcker för göra egna smycken som jag har är "mera passion för pärlor" av KÄRRLANDER, MAJA. det är hennes nyaste. sen finns en äldre bok med som heter passion för pärlor den ska jag börja titta i snart=)Som ett litet tipps så där, hoppas du gillar någon av dem, det är väldigt fina bilder och bra beskrivningar!



// Mia

2011-01-12 @ 22:05:44
URL: http://miassmyckeskrin.blogspot.com

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0