Regn regn regn

Vilket väder det är idag, inget roligt alls! Bara regnar och regnar, till och med snöblandat regn.
Jobbade extra idag , var roligt. Har så goa arbetskamrater:) Det är jag väldigt tacksam för. Imorgon kommer chefen dit så tänkte titta inom och prata lite om min framtid där och hur jag ska jobba vid jul och så.
Tänkte att jag ska försöka göra lite smycken imorgon. Armband och halsbanf blir det nog då, möjligen någon ring också:)

Ne nu ska jag titta klart på Top Model och fortsätta med tvätten.

Kommentarer
Postat av: Mischka

hehe verkligen mums! tycker de är den godaste bakelsen eftersom den inte är för söt som alla andra är. finns så mkt plus med jultiden:))

2008-11-18 @ 19:19:48
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0