God morgon

Nu sitter man här i sin kalla lägenhet och fryser. Det är riktigt kallt!
Krånglar på jobbet så ommer nog inte jobba där något mer i år. Kanske nån gång vid jul och så, men inte nu på minst 3 veckor iaf. Tråkigt. Så jag kommer vara ledig enda fram till den 15 December. Då ska jag jobba i en blomsterbutik här i Ljungby som jag varit och jobbat hos några gånger. Kommer bli roligt, men stressigt.

Nu ska jag ta och käka lite frulle. Kurrar i magen så man är rädd att grannarna ska klaga;)

Kommentarer
Postat av: Stef

Jodå, det är bara bra med mig! Ja, det gör jag! Idag jobbar jag kväll! Såg att du hade skrivit om ditt jobb här. Vad tråkigt. Hur ska du nu sysselsätta dig på dagarna? Den nya affären som har öppnat i Ljungby, är det snygga kläder där? :P Kram

2008-11-25 @ 09:19:15
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0