Go kväll!

Ni sitter man här och läser sina favoritbloggar och försöker bli lite trött. Jobbade ju till 22-15 så lär ta ett tag innan jag blir trött. Är ledig imorgon så kan ju sova länge om jag vill det.
Imorgon ska jag blogga så mycket jag bara hinner och kan. Ska bli dagens smycke, kanske lite tips, prat och allmänt. Helt enkelt blogga som bara den:)

Måste bara fråga omdet är någon som har samma problem som mig. Är det någon som såhär års och framförallt på vintern får mjäll och elektriskt hår? Är skitjobbigt! Och himla tråkigt. Hur kul är det att gå runt med mjäll i huvudet och ha hår somdet ser ut som att man gnidit en ballong emot? 

Nu ska jag spana vidare, kanske hittar någon intressant blogg jag aldrig läst innan, vem vet:)
 
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Har du haft en bra dag?

2008-11-11 @ 01:28:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0