Fy skäms!

Ja man får nästan skämmas lite, har inte bloggat på flera dagar! Jag tycker dock inte att en blogg ska styra ens liv utan att jag ska styra bloggen. Blir så lätt att det händer.

Men hur som helst.. Nu får jag skriva för hela helgen istället:) I fredes umgick jag och Älsklingen mycket<:) Awn på kvällen kom RYdberg, blev hemtmat från La Chef, Yummie säger jag bara haha... Senare på kvällen körde jag hem dem till Rydberg då dem skulle vara lite datanördar och spela CS haha... Jag körde hem efter ett tag för jag skulle ha öppning dagen därpå. Så hem och sova och vakna till alamet på mobilen, inte roligt. Men det var roligt att jobba öppning för en gångs skulle, händer så sällan. Sen direkt efter jag slutat var det dags och hämta älsklingen så vi kunde göra oss iordning för kvällen.

På kvällen skulle vi nämligen hem till mina svärföräldrar och äta supergod mat med några om dem umgås med. Patrics syster med sambo var också där:) Som sagt supergod mat, man går aldrig därifrån hungrig!

Söndagen blev väääldigt lugn! Jag sov till 11.30 och skulle vara på jobbet 14.30, därimellan hann jag inte mycket kan jag säga:P

Detta var min helg, blev ingen julmarknad för det ösregnade, ingen julkänsla alls av det så vi sköt upp det till nästa jul i stället.

Go morron och Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0