Ge-Kås

Jag är så himla stolt över min pojkvän, jag måste bara få säga det. Idag har han sin första "praktikdag", kallas fälttjänst, inom polisen. Är så j*vla stolt över att ha en pojkvän som ska bli polis:)  Han kommer bli en bra sådan med, det är jag 100% säker på. 

Nu får jag sluta skryta haha;)
Imorgon ska jag åka hem till mina föräldrar. Blir att jag sover över där för på fredag morgon ska vi åka till Ge-Kås. Skoj skoj! Hade dock hoppats på att man var rik också:)
Får se om jag åker hem på fredagen eller stannar. Patric ska ha sin fälttjänst på natten då. Blir 16,00- 03,00, så han e la hemma nån gång run 3,30 och då lär han behöva sova. Är rädd för att jag kommer störa honom så kanske blir bäst om han får sova själv och jag åker hem på lördagförmiddan. Får se, får se. 

Ska iaf jobba på söndag, dock bara några timmar. Fick lite extratider av en som inte kunde jobba då. Så kommer ha öppning. Är superskoj att ha det:) Mycket roligare än stängning!

Blir det som jag vill så har jag planer för älsklingen nästa helg, men kan inte avslöja vad då han säkert kommer läsa detta.

Nu ska jag kolla klart på Project Runway:) 


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv. Om inte annat så är boken en fin julklapp/ present till någon med barn :)

2008-12-03 @ 17:48:08
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Em

Jag håller på att lotta ut lite saker nu och ett tag framåt, allting man behöver göra för att delta är att skriva en kommentar i min blogg på det här inlägget! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5894329

2008-12-03 @ 20:53:07
URL: http://www.metrobloggen.se/emem

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0