FÖRLÅT!

Måste säga att jag är rätt tråkig på helgerna för den som klickar in sig pådenna bloggen, för här är det minsann helt dött då. Känner som så att jag vill ta mig tid till min pojkvän och alla sysslor man gör på helgen, vilket gör att jag inte bloggar. Vill görna ändra på det då det inte behöver ta mer än 5-10 minter per dag egentligen.
Helt enkelt så är bloggandet egentligen nästan det enda jag gör om dagarna då Patric inte är hemma. Förrutom städa/tvätta och planera för min blivane butik. Då finns ju tiden där för det, men när P kommer hem så lägger jag det gärna på is ett tag för att umgås med honom istället. Han går ju verkligen före en blogg!

Men idag kommer det bli lite bloggande iaf:)

Hej sålänge:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0